Réservez
Réservez

Jobs

Chez Getaway, les gens passent en premier, qu'ils soient invités ou membres de notre équipe.

Vous souhaitez faire partie de l'équipe Getaway?
Trouvez l'emploi de vos rêves ci-dessous ou envoyez une candidature ouverte à jobs@getaway.be.

Telefonisch- en Administratief Medewerker

Functieomschrijving

Getaway Shortstay is een van de marktleiders in België op het gebied van aparthotels. Met vestigingen in vier grote Vlaamse steden en plannen voor meer zijn wij altijd op zoek naar gemotiveerde collega’s die ons team in het hoofdkantoor in Leuven kunnen vervoegen.

Wat je zal doen

  • Telefoons en e-mails beantwoorden: Als eerste aanspreekpunt voor gasten en partners sta je in voor de telefonie en beheer je het algemene emailverkeer.
  • Administratie: Je volgt bestellingen op, verwerkt recensies en feedback van onze gasten en behandelt klachten.
  • Backup receptie: Indien nodig vervang je een van onze receptiemedewerkers in Leuven of Zaventem en verzorg je de vlotte verwelkoming van onze gasten
    Wat Wij van Jou Verwachten

  • Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Engels, zowel geschreven als gesproken. Extra talen zijn een pluspunt, maar geen must
  • Je bent flexibel; hoewel je meestal de normale kantooruren zal hanteren staat er af en toe ook weekendwerk op het programma
  • Je kan zelfstandig werken en bent niet bang om verantwoordelijkheid te nemen. Je bent ook stressbestending
  • Je bent nauwkeurig en punctueel

Profiel

Jobgerelateerde Competenties

  • Klanten en gasten telefonisch en via e-mail te woord staan
  • Algemene administratie verzorgen
  • Feedback analyseren en op basis hiervan verbeteringen bedenken
  • Facturatie en bestellingen verwerken

Persoonsgebonden Competenties

  • Contactvaardig zijn en vlot met gasten kunnen communiceren
  • Punctualiteit, nauwkeurigheid en flexibiliteit
  • Zowel zelfstandig als teamgericht kunnen werken
  • Polyvalentie
  • Vlotte computervaardigheden

Aanbod

Competitief salaris

Extralegale voordelen

Hoe Solliciteren?

Stuur je CV met motivatiebrief naar jobs@getaway.be

Receptionist(e) Getaway Zaventem, Gent en Leuven (Voltijds), Oostende (Voltijds/Deeltijds)

Functieomschrijving

Getaway Shortstay is is momenteel op zoek naar gemotiveerde collega's die ons team van receptiemedewerkers kunnen versterken in Zaventem, Gent, Leuven en Oostende.

Profiel

Wat je zal doen

  • Gasten ontvangen: Als eerste aanspreekpunt ben jij verantwoordelijke voor de check-in procedure en vlekkeloze ontvangst van onze gasten. Je handelt betalingen af en beheert de kassa
  • Hotelbeheer: Je bent verantwoordelijk voor het correct toewijzen van kamers, opvolgen van de facturatie en het onderhoud van de administratie. Je zal ook de controle van de kamers doen voor de gasten inchecken
  • Gastencommunicatie: Je beantwoordt telefonisch en via e-mail vragen van gasten en partners

Wat Wij van Jou Verwachten

  • Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Engels. Extra talen zijn een pluspunt, maar geen must
  • Je werkt klantgericht en vertegenwoordigt Getaway op een positieve manier
  • Je kan zelfstandig werken en bent niet bang om verantwoordelijkheid te nemen. Je bent ook stressbestending
  • Je bent nauwkeurig en punctueel
  • Je beschikt over een rijbewijs B en een eigen wagen

Jobgerelateerde Competenties

  • Antwoorden op vragen van klanten voor en tijdens hun verblijf
  • Facturen van verblijfskosten opstellen, betalingsmiddelen controleren en betalingen ontvangen
  • Reservaties opvolgen van begin tot einde
  • Gepaste acties ondernemen bij een geschil met een klant
  • Controle van de kamers

Persoonsgebonden Competenties

  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Nauwkeurigheid en punctualiteit
  • Vlotte computervaardigheden

Aanbod

Competitief salaris

Extralegale voordelen

Hoe Solliciteren?

Stuur je CV met motivatiebrief naar rudy@getaway.be