Boek nu
Boek nu

frequently asked questions

Kies uw locatie

Waar kunnen we onze auto kwijt?

Wij hebben steeds een aantal parkeerplaatsen vrij voor onze gasten aan het tarief van 20 euro per dag. Contacteer ons om uw parkeerplaats te reserveren.

Indien de gast een parkeerplaats heeft gereserveerd kan hij bij ons parkeren. De ingang van de parking is rechts van het gebouw. Deze kan enkel betreden worden door het sleutelkaartje aan de ingang te scannen. De parking heeft een maximale inrijhoogte van 1m85.

Indien de gast geen plaats heeft gereserveerd of de parking is reeds volzet: er is een Qpark even verderop in de straat (€22/24h), op 5 minuten wandelafstand is er de Minckelerparking in de Minckelerstraat (€9/24h). Via deze link, vindt u alle parkings in Leuven.

Zijn handdoeken en bedlinnen voorzien?

Dit is allemaal aanwezig, de bedden zijn opgemaakt en het linnen voor de slaapbank ligt in de kast.

Per gast is er 1 grote en 1 kleine handdoek voorzien.

Welke betaalmiddelen accepteert u?

U kan aan de receptie steeds cash betalen in euro ofwel met Bancontact, Maestro, Visa en Mastercard. U kunt ook reeds online betalen via het gastenportaal.

Ik wil graag uitchecken, maar de receptie is gesloten?

Alles is reeds betaald bij de check-in. Om uit te checken dient de gast enkel het sleutelkaartje in de Getaway-brievenbus aan de receptie te deponeren.

Is er Wifi voorhanden?

Elke flat is uitgerust met gratis WiFi. De code vindt u op de sleutelhouder van de kamer.

Kunnen de flats vooraf bezichtigd worden?

Uiteraard kunnen de flats op voorhand bezichtigd worden. Gelieve hiervoor contact op te nemen met Getaway.

Is er een lift beschikbaar?

De accommodatie is uitgerust met een lift tot de vijfde verdieping. De 4 studio's gelegen op de zesde verdieping zijn bereikbaar met de trap.

Moeten we zelf de kamer poetsen voor ons vertrek?

Nee, het poetsen is inbegrepen in de prijs. We vragen u enkel om de afwas te doen.

Mag ik een huisdier meebrengen?

Sorry, omwille van hygiënische redenen zijn huisdieren niet toegelaten.

Met hoeveel kunnen we in een kamer?

De Deluxe flats zijn uitgerust voor maximaal 3 gasten, Superior flats voor 4 gasten en Executive flats kunnen tot en met 6 gasten comfortabel huisvesten.

Wat is er standaard in elke kamer aanwezig?

Een volledige lijst van voorzieningen en uitrustingen vindt u hier.

Kan ik mijn verblijf verlengen?

Uiteraard kan dit, maar dan wel afhankelijk van de beschikbaarheid. Gelieve ons zo snel mogelijk te contacteren bij een geplande of gewenste verlenging.

Aanvaardt u ook groepsboekingen?

Groepsboekingen zijn mogelijk bij ons, maar voor elke boeking van meer dan 4 flats neemt u best voorafgaand contact met ons op.

Kan ik vroeger inchecken?

De receptie is geopend vanaf 15u00, vroeger inchecken is dus niet mogelijk.

Kan ik later inchecken?

De receptie is iedere dag geopend tot 20u00.

Later inchecken is enkel mogelijk indien we op voorhand de opgegeven kredietkaart kunnen aanrekenen. Dan sturen we de gast een toegangscode en alle informatie.

Kan ik later uitchecken?

De check-out is ten laatste om 11u00, tenzij de gast een lazy check-out geboekt heeft, dan is de check-out 13u00.

Wat bij annulatie van mijn boeking?
Is er ontbijt?

Wij bieden geen ontbijt aan, maar alle kamers zijn uitgerust met een eigen keukentje zodat de gasten zelf iets kunnen bereiden. Ook vlakbij in de stad zijn er tal van leuke adresjes om te ontbijten.

Wat met het afval?

In de parkeergarage is er een ruimte met een grote container. De receptie kan je hiervoor toegang verlenen.

Waar kan ik boodschappen doen?

Op 2 minuten wandelen in de Bondgenotenlaan is supermarkt Match, deze is geopend tot 19u30. Deze winkel is wel gesloten op zon- en feestdagen.

Is er een ruimte met wasmachines?

Nee, op minder dan 5 minuten wandelen in de Sint-Maartenstraat 25 is er de wasserij 'Wastrommel'.

Kan ik mijn fiets veilig parkeren?

Ja, we hebben een afgesloten parkeergarage met camerabewaking. Hier is ook een fietsenstalling die gratis ter beschikking van de gasten staat. De receptie kan u hiervoor toegang verlenen.

Is er een koffiezet aanwezig?

Er is een waterkoker en oploskoffie voorzien.

Kan ik een kinderbedje aan de reservatie toevoegen?

Wij bieden kinderbedjes aan voor een eenmalige prijs van 10 euro.

Waar kunnen we onze auto kwijt?

Wij hebben steeds een aantal parkeerplaatsen vrij voor onze gasten aan het tarief van 12,50 euro per dag. Neem contact met ons op om uw parkeerplaats te reserveren.

Zijn handdoeken en bedlinnen aanwezig?

Dit is allemaal aanwezig, de bedden zijn opgemaakt en het linnen voor de slaapbank liggen in de kast.

Per gast is er 1 grote en 1 kleine handdoek voorzien.

Welke betaalmiddelen accepteert u?

U kan aan de receptie steeds cash betalen in euros ofwel met Bancontact, Maestro, Visa en Mastercard. U kunt ook reeds online betalen via het gastenportaal.

Ik wil graag uitchecken, maar de receptie is gesloten?

Alles is reeds betaald bij de check-in, om uit te checken dient de gast enkel het sleutelkaartje in de Getaway-brievenbus aan de receptie te deponeren.

Is er wifi voorhanden?

Elke flat is uitgerust met gratis wifi. De code vindt u op de sleutelhouder.

Kunnen de flats vooraf bezichtigd worden?

Uiteraard kunnen de flats op voorhand bezichtigd worden. Gelieve hiervoor contact op te nemen met Getaway Zaventem.

Is er een lift beschikbaar?

De accommodatie is uitgerust met twee liften.

Vier kamers op derde verdieping zijn enkel bereikbaar met de lift tot de tweede verdieping en nadien met de trap.

Moeten we zelf de flat poetsen bij vertrek?

Nee, het poetsen is inbegrepen in de prijs. We vragen u enkel om de afwas te doen.

Mag ik een huisdier meenemen?

Sorry, omwille van hygiënische redenen zijn huisdieren niet toegelaten.

Met hoeveel kunnen we in een kamer?

De Deluxe flats zijn uitgerust voor maximaal 3 gasten terwijl de Superior flats 4 gasten comfortabel kunnen huisvesten.

Wat is er standaard in de kamer aanwezig?

Een volledige lijst van voorzieningen en uitrustingen vindt u hier.

Kan ik mijn verblijf verlengen?

Uiteraard kan dit, maar dan wel afhankelijk van de beschikbaarheid. Gelieve ons zo snel mogelijk te contacteren bij een geplande of gewenste verlenging.

Aanvaardt u ook groepsboekingen?

Groepsboekingen zijn mogelijk bij ons, maar voor elke boeking van meer dan 4 flats neemt u best voorafgaand contact met ons op.

Kan ik vroeger inchecken?

De receptie is geopend vanaf 15u00, vroeger inchecken is dus niet mogelijk.

Kan ik later inchecken?

De receptie is geopend tot 20u00.

Later inchecken is enkel mogelijk indien we op voorhand de opgegeven kredietkaart kunnen aanrekenen. Dan sturen we de gast een toegangscode en alle informatie.

Kan ik later uitchecken?

De check-out is ten laatste om 11u00, tenzij de gast een lazy check-out geboekt heeft, dan is de check-out 13u00.

Wat bij annulatie van mijn boeking?
Is er ontbijt voorzien?

Nee, we bieden geen ontbijt aan. De kamers zijn allemaal uitgerust met een eigen keukentje zodat de gasten zelf iets kunnen bereiden.

Wat met afval?

Op de parking is er een ruimte met een grote container, hier kan u alles weggooien (recycleren is niet noodzakelijk)

Kan ik mijn fiets veilig parkeren?

Ja, we hebben een parkeergarage met camerabewaking. Hier is ook een fietsenstalling die gratis ter beschikking van de gasten staat.

Is er een koffiezet aanwezig?

Er is een waterkoker en oploskoffie voorzien.

Kan ik een kinderbedje aan de reservatie toevoegen?

Wij bieden kinderbedjes aan voor een eenmalige prijs van 10 euro.

Waar kunnen we onze auto kwijt?

Wij bieden zelf geen parking aan, maar in de straat van het hotel zijn 3 publieke parkeergarages. Op volgende website https://www.oostende.be/parkeren vindt u een overzichtje van alle beschikbare parkings in Oostende.

Zijn handdoeken en bedlinnen aanwezig?

Dit is allemaal aanwezig, de bedden zijn opgemaakt en het linnen voor de slaapbank liggen in de kast.

Per gast is er 1 grote en 1 kleine handdoek voorzien.

Welke betaalmiddelen accepteert u?

U kan aan de receptie steeds cash betalen in Euro's ofwel met Bancontact, Maestro, Visa en Mastercard. U kunt ook reeds online betalen via het gastenportaal.

Ik wil graag uitchecken, maar de receptie is gesloten?

Alles is reeds betaald bij de check-in, om uit te checken dient de gast enkel het sleutelkaartje in de Getaway-brievenbus aan de receptie te deponeren.

Is er wifi voorhanden?

Elke flat is uitgerust met gratis wifi. De code vindt u op de sleutelhouder.

Kunnen de flats vooraf bezichtigd worden?

Uiteraard kunnen de flats op voorhand bezichtigd worden. Gelieve hiervoor contact op te nemen met Getaway Oostende.

Moeten we zelf de flat poetsen bij vertrek?

Nee, het poetsen is inbegrepen in de prijs. We vragen u enkel om de afwas te doen.

Mag ik een huisdier meenemen?

Sorry, omwille van hygiënische redenen zijn huisdieren niet toegelaten.

Met hoeveel kunnen we in een kamer?

De Standard en Deluxe flats zijn uitgerust voor maximaal 3 gasten terwijl de Superior flats 4 gasten comfortabel kunnen huisvesten.

Wat is er standaard in de kamer aanwezig?

Een volledige lijst van voorzieningen en uitrustingen vindt u hier.

Kan ik mijn verblijf verlengen?

Uiteraard kan dit, maar dan wel afhankelijk van de beschikbaarheid. Gelieve ons zo snel mogelijk te contacteren bij een geplande of gewenste verlenging.

Aanvaardt u ook groepsboekingen?

Groepsboekingen zijn mogelijk bij ons, maar voor elke boeking van meer dan 4 flats neemt u best voorafgaand contact met ons op.

Kan ik vroeger inchecken?

De receptie is geopend vanaf 15u00, vroeger inchecken is dus niet mogelijk.

Kan ik later inchecken?

De receptie is geopend tot 20u00.

Later inchecken is enkel mogelijk indien we op voorhand de opgegeven kredietkaart kunnen aanrekenen. Dan sturen we de gast een toegangscode en alle informatie.

Wat bij annulatie van mijn boeking?
Kan ik later uitchecken?

De check-out is ten laatste om 11u00, tenzij de gast een lazy check-out geboekt heeft, dan is de check-out 13u00

Is er ontbijt voorzien?

Nee, we bieden geen ontbijt aan. De kamers zijn allemaal uitgerust met een eigen keukentje zodat de gasten zelf iets kunnen bereiden.

Is er een koffiezet aanwezig?

Er is een waterkoker en oploskoffie voorzien.

Is er een lift aanwezig?

De accommodatie is uitgerust met twee liften.

Drie studios op de zevende verdieping zijn enkel bereikbaar met de lift tot de zesde verdieping en nadien met de trap.

Kan ik een kinderbedje aan de reservatie toevoegen?

Wij bieden kinderbedjes aan voor een eenmalige prijs van 10 euro.

Waar kunnen wij parkeren?

Tegenover de ingang van het hotel vindt u de ingang van Parking Reep, een grote openbare ondergrondse parkeergarage. U vindt meer informatie over parkeerfaciliteiten in Gent hier. Een beperkt aantal private parkeerplaatsen zijn beschikbaar via Getaway. Contacteer ons om beschikbaarheid te raadplegen.

ZIJN HANDDOEKEN EN BEDLINNEN AANWEZIG?

Dit is allemaal aanwezig, de bedden zijn opgemaakt en het linnen voor de slaapbank liggen in de kast.

Per gast is er 1 grote en 1 kleine handdoek voorzien.

WELKE BETAALMIDDELEN ACCEPTEERT U?

U kan aan de receptie steeds betalen met Bancontact, Maestro, Visa of Mastercard. U kunt ook reeds online betalen via het gastenportaal.

Wij aanvaarden geen cash betalingen.

IK WIL GRAAG UITCHECKEN, MAAR DE RECEPTIE IS GESLOTEN.

Alles is reeds betaald bij de check-in, om uit te checken dient de gast enkel het sleutelkaartje in de voorziene bus aan de receptie te deponeren.

KUNNEN DE STUDIOS VOORAF BEZICHTIGD WORDEN?

Uiteraard kunnen de studio's op voorhand bezichtigd worden. Gelieve hiervoor contact op te nemen met Getaway Gent.

IS ER WIFI VOORHANDEN?

Getaway Gent is uitgerust met gratis wifi. De code vindt u op de sleutelhouder.

IS ER EEN LIFT AANWEZIG?

Getaway Gent is uitgerust met 3 liften.
Sommige studio's op het gelijkvloers zijn echter enkel toegankelijk via een aantal treden.

MOETEN WE ZELF DE STUDIO POETSEN BIJ VERTREK?

Nee, het poetsen is inbegrepen in de prijs. We vragen u enkel om uw afwas te doen.

MAG IK EEN HUISDIER MEENEMEN?

Sorry, omwille van hygiënische redenen en mogelijke allergieën zijn huisdieren niet toegelaten.

MET HOEVEEL KUNNEN WE IN EEN STUDIO VERBLIJVEN?

U kunt de mogelijke bezetting per studiotype in de beschrijving terugvinden.

WAT IS ER STANDAARD IN DE STUDIO AANWEZIG?

Een volledige lijst van voorzieningen en uitrustingen vindt u hier.

KAN IK MIJN VERBLIJF VERLENGEN?

Uiteraard kan dit, maar dan wel afhankelijk van de beschikbaarheid. Gelieve ons zo snel mogelijk te contacteren bij een geplande of gewenste verlenging.

AANVAARDT U OOK GROEPSBOEKINGEN?

Groepsboekingen zijn mogelijk bij ons, maar voor elke boeking van meer dan 4 studio's neemt u best voorafgaand contact met ons op.

KAN IK VROEGER INCHECKEN?

De receptie is geopend voor check-in vanaf 15.00 uur.

Een vroege check-in vanaf 13.00 uur kan worden aangevraagd voor aankomsten van maandag tot en met vrijdag, niet in het weekend, en dit voor een kleine meerprijs van €20. Deze aanvraag kan steeds geweigerd worden in functie van de beschikbaarheid.

KAN IK LATER INCHECKEN?

De receptie is dagelijks geopend tot 22u00.

Later inchecken is enkel mogelijk indien de betaling op voorhand is uitgevoerd en we identiteitsgegevens van de gast hebben ontvangen. Dan sturen we de gast een toegangscode en alle nodig informatie.

KAN IK LATER UITCHECKEN?

De check-out is ten laatste om 11u00, tenzij de gast op voorhand een lazy check-out geboekt heeft, dan is de check-out tot 13u00.

WAT BIJ ANNULATIE VAN MIJN BOEKING?

Zie hier onze Terms & Conditions.

IS ER ONTBIJT VOORZIEN?

Nee, we bieden geen ontbijt aan. De studio's zijn allemaal uitgerust met een eigen keukentje zodat de gasten zelf iets kunnen bereiden.

IS ER EEN KOFFIEZET AANWEZIG?

Er is een waterkoker en oploskoffie voorzien in elke studio.

Kan ik een kinderbedje aan de reservatie toevoegen?

Wij bieden kinderbedjes aan voor een eenmalige prijs van 15 euro.